Historiaa

Yhdistys on perustettu 20.10.1980,  Perustajajäsenet:  puh.joht. Onni Nieminen, Elsa Kantelinen, Paavali Kantelinen, Matti Karhu, Aili Mäkinen, Olavi Sotku, Juho Peiponen, Kauko Loijas, Anna-Maria Pajunen, Raisa Raninen ja Jenny Yliselä

pisimpään yhdistyksen puheenjohtajana on toiminut Kauko Loijas, joka nimettiin kunniapuheenjohtajaksi yhdistyksen  30-v juhlien yhteydessä. Kaukon jälkeen puheenjohtajaksi  tuli Teuvo Lehto, seur. Seija Käpyaho ja nykyinen puheenjohtaja Pirjo Kankaanpää tuli tehtävään v. 2022.

Toimintaa

Toimintamuotoja on lukuisia: liikuntaa; jumpat, lenkit, boccia,  liikuntatapahtumia, kalastuskisoja. Kulttuuria: kuorolaulua, matkailua, tetteri- ja konserttiretkiä. Yhteistyötä tehdään Kolhossa toimivien yhdistysten kanssa ja kaupungin muiden eläkeläisjärjestöjen kanssa.  Edustajamme toimii kaupungin vanhusneuvostossa.